Post by clothsimanmare on Feb 6, 2022 7:15:12 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Little Big Snake ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Little Big Snake IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk oändligt allt ▞▞▞
▞▞▞ Little Big Snake 2022 version ▞▞▞
Super roligt spel. Bra jobbat
Little Big Snake Jednoduché hry mspf
I det nya spännande spelet Little Big Snake kommer du att resa till en planet där olika typer av ormar bor. Varje spelare kommer att ha en karaktär till sitt
”You see, Little Big Troll, just as people are walking around talking and ... Skallerorm = Snake (man kan också använda djuret Cockroach = kackerlacka).
Annonser kan vara väldigt irriterande och obehagligt långa
Snabbgående spel stöds inte
Jag älskar det här spelet, ormarna och buggarna och grafiken är fantastiska, jag älskar det här spelet så mycket
Jag skulle ge det 5 stjärnor men jag fick hela tiden folk som slog mig och jag dör istället för dem. Jag hatade hur mycket det skulle dyka upp med en annons men det gick inte att stänga den. Det här spelet blir värre med fuskare, jag får hela tiden jätteormar som går igenom mig och att det inte händer något med dem.
Beroendeframkallande!! Det här spelet är mer än roligt! Jag är 37 och kommer att sitta ner och spela det här spelet med mina barn. Detta är för alla åldrar!
Varför servern ofta nere? fixa det.
Snake infiltrerar Little Big Planet - Gamereactor
The Hidden Treasures: Objects Пригодницькі yio
Vänligen ladda inte ner spelet när du spelar det på surfplatta eller telefon, titta inte på annonser för gratis nyckel och ät bubbla
En app gjord för att visa annonser, mindre spel mer annonser, det här spelet kan vara i toppen av rankingen på grund av annonser, det här spelet är sämst
Little Big Snake Казуальные xcg
Varje gång jag öppnar spelet står det "misslyckades med att ansluta till servern" Jag försöker avinstallera det och installera det igen men det fungerade inte... Kan du snälla fixa det?
Little Big Snake Santai uvss
The snake will comeback in later game . And can't share even if I want cos u pirate the game u little troll .
Snake io 2
Ulf Sandström - Remarkable Change
Var ett bra spel, men efter uppdateringen kommer det bara fel efter varje spel, och säger dålig anslutning, men min anslutning är perfekt måste alltid starta om spelet. Hända efter att ha fått medlemskapet.
Jag älskar det här spelet men det har många anslutningsproblem. Chatten är bara för VIP vilket är dumt eftersom jag kan få gratis chatt med andra spel. Mängden annonser här är galen och det är inte nödvändigt. Det finns verkligen ingen anledning att ha VIP på detta spel.
2021-09-29 Tydligen är spelet trasigt eftersom det bara sitter på laddningsskärmen och laddningsfältet fylls aldrig upp. Jag skulle ge negativa stjärnor om jag kunde. Med S21 Ultra kostar min telefon mer än din usel server. Det kommer också att släpa i en rak linje och krascha dig in i väggar och ormar utan anledning eftersom deras spel är skräp. Slösa inte bort $1 på det här spelet eftersom utvecklarna ignorerar kunder.
Dessutom recenserar Elisabeth Dreams, Little Big Planet-skaparnas nya spelfabrik. ... Varför gömmer sig Solid Snake i en wellpapplåda och hur bra är Link
Little Big Snake Jednoduché hry mspf
Senaste uppdateringen suger, så mycket lagg och bugg när du spelar co op, jag ska prova den nya uppdateringen och återkomma 2 u senare..
Älskar det här spelet, hatar eftersläpningen och hackare. Jag kommer att omvärdera detta när problemen är lösta. Detta har stor potential när man ser hur det är en av de bästa i sitt slag. Ge inte upp det!
Spelet är för roligt. Inga fel som jag märkte.
den är bra på alla ormspelen den är rolig, cool och den bästa är supersnygg på att spela detta.😊
Hej gör något snälla det här är mitt bästa spel pks Det här spelet startar inte snälla hjälp mig om det inte startade om 4 dagar så tar jag bort det här snälla
roligaste mobil spelat jag har provat på länge👍
Jag älskar det här spelet, men det här offlinespelet eller hur?... när jag missar klicka till startskärmen och tillbaka till spelet.. spelet fryser, inte visa återanslut/koppla från.. och ingen ikon internet eller ping i spelet... eller kan spelet vara online bara vip? och dina annonser är riktigt irriterande, när jag är ute dyker det alltid upp..
Snake Game - Senaste Versionen För Android - Hämta Apk
Kontrollerna är alldeles för klumpiga. Även hitboxen för huvudet kan ibland vara absurd.
Ja det här spelet är trevligt 👏 men någon gång fastnar det emellan och börjar spela av sig själv utan min kontroll...... .. Bara det.... Och vila att berätta om detta är ett trevligt spel 😌😌
Diverse »; Blossom Blast Saga »; Ladda Ner ... PAW Patrol Rescue World; Little Big Snake; Gems Voyage - Match 3 & Jewel Blast; Bubble Shooter
SWEDEN | Top App Store Rankings for iOS - Sensor Tower
för mycket irriterande reklam.....
det är svårt att spela i kompisspel, dess fördröjning är inte som i singelläge...
Jättekul och beroendeframkallande.